Det er brandet som i sidste ende adskiller virksomheden fra konkurrenterne. Produktet kan kopieres, men et stærkt brand kan ikke. I Spotlight på Branding forsøger jeg, i selskab med Emil Olsen, at finde svaret på: Hvad er forretningsværdien af branding.
Hvorfor er branding så svært? Med Anne Marie Berså
Branding er afgørende for succes i fremtiden, men det er også en svær disciplin - især som iværksætter/startup. Bliv klogere på hvorfor...
Sådan kommer du i gang med branding. Med Julie Maja Nielsen
Branding kan hurtigt blive højtflyvende og dyrt, men det behøver det slet ikke være. Start din branding med at dele de gode historier i dag...
Stop med at være irrelevant i jeres kommunikation. Med Jonas Waaben
Det er ikke kun hvad du kommunikerer, men også måden du gør det på. Så hvis brand og budskab skal huske, så gør det interessant og autentisk...
Oplevelsen med dit produkt er den vigtigste branding. Med Frederikke Antonie Schmidt
Roccamore kan ikke adskille branding og produkt - begge dele skal støtte op om visionen om at stå stærkere. Frederikke fortæller hvorfor...
Derfor handler branding om følelser. Med Morten Saxnaes
Virksomheder kæmper ikke længere kun om kunderne i dag, de kæmper også om kunderne i fremtiden. Den kamp kæmpes med branding og følelser...