Kort om interessenter

Tekst

Podcast episoder om interessenter og netværk

Derfor er netværk så afgørende. Med Lousie Ferslev og Kristian Scharling

At investere i dit netværk er genvejen til at udvikle dig selv, skabe fremtidige muligheder og få adgang til sparing, viden og erfaring.

Sårbarhed er genvejen til gode beslutninger. Med Jasmina Viso og Rasmus Dencker

I en verden, hvor du som beslutningstager skal fremstå troværdig og kompetent, er det vigtigt at have et sted at dele dine udfordringer.

Skal investorer bygge et support-team? En samtale mellem Bo Møller og Thomas Østerkjerhuus

Kommer fremtidens investorer med mere end økonomi, kloge penge og netværk? Bo har et team af specialister som support til hans investeringer.

#200 – Hvad kan virksomheder bruge podcastmediet til? Med Esben Østerby og Jakob Linneberg

Podcasts er ekstremt populære, men hvilken forretningsværdi giver de? Og hvilke overvejelser skal virksomheder gøre sig om brugen af mediet?

#185 – Virksomheder skal mestre effektive præsentationer. Med Kristian Koch

Det handler om at have en klart mål, skabe troværdighed og guide modtageren gennem dit oplæg, så personen med de rigtige tanker.

#184 – Fremtidens virksomheder forstår at udnytte scenen. Med Thomas Frederiksen

Scenen er hver gang du har andres opmærksomhed rettet mod dig. Des bedre du kommunikerer, des større succes får du og din virksomhed.

#176 – Digitalisering handler om at være modig. Med Astrid Haug

Hvilke udfordringer er der i forhold til digitalisering og hvilke muligheder er mest oplagte i 2020? Astrid Haug deler hedens viden med dig.

#175 – Hvad kan virksomheder lære af Lakserytteren. Med Rasmus Kolbe

Internettet giver virksomheder uanede muligheder, hvis virksomhederne tør være mere kreative på de forskellige digitale platforme.

#173 – Hvorfor er samfundskontrakten afgørende for din virksomhed? Med Tue Mantoni

Samfundskontrakten er et gensidigt forhold mellem et stærkt samfund og stærke virksomheder. Det har Tue Mantoni skrevet en bog om.

#165 – Hvordan er PLEO kommet i gang med partnerskabssalg? Med Ida Støier

Partnerskabssalg kan være være ektremt værdifuldt for virksomheden, hvis det bliver gjort på den rigtige måde. Her kan du lære om PLEOs erfaringer.

#155 – LuggageHero lukkede endnu en crowdfunding under lockdownen. Med Jannik Lawaetz

På det værst tænkeligt tidspunkt, lykkedes det LuggageHero at lukke endnu en crowdfunding runde. Jannik Lawaetz fortæller hvordan de håndterede lockdownen.

#140 – Hvordan fungerer Snevagtens maskinrum? Med Christoffer Gade

For at vinde over konkurrenterne, gælder det om at have en mere fintunet maskine. Christoffer Gade fortæller her om maskinen bag Snevagtens succes.

#$35 – Hvordan har Zetland skabt succes med et stærkt community? Med Jakob Moll

Zetland har skabt et medie, som læserne/lytterne føler sig en del af og det stærke community har sikret nogle imponerende resultater for mediet.

#134 – Hvordan skaffer Morningscore de rette kompetencer og rådgivning? Med Karsten Madsen

Virksomheder kan ikke træffe de bedste beslutninger uden at søge hjælp og rådgivning. Fremtidens virksomheder har behov for hjælp udefra for at vinde.

#115 – Hvordan bidrager en projektleder med værdi til projektet? Med John Olsson

Hvordan bidrager en projektleder med værdi til projektet? Når du påtager dig rollen som projektleder, følger der et ansvar med, et ansvar om at sikre at projektet lykkedes, eller lukkes ned i tide. I episode #115 dykker vi ned i, hvad det ansvar indebærer - hvad du skal kunne som projektleder for at skabe værdi…

#114 – Hvorfor er det så afgørende at forstå projektets interessenter? Med Rene Nørbjerg

Projekter skal både løses virksomhedens udfordringer og udfordringerne hos virksomhedens interessenter

#83 – Hvad er en virksomhed værd og hvordan finder du ud af det? Med Jakob Fisker

Værdiansætning af en virksomhed er afhængig af både køber og sælger. Du kan både tjene penge som sælger og som køber ved at forstå værdien af virksomheden.

#38 – Byg tillid til dine kommende kunder sammen med influenter. Med Henrik Akselbo

Byg tillid til dine kommende kunder sammen med influenter Der var engang, hvor medierne bestod af radio, aviser/magasiner og TV. De tre typer af medier blev brugt til at få både informationer og underholdning. Så kom internettet og ændrede markedet, så alle kunne udsende deres eget indhold (content). Pludselig kunne stjernene eje deres egne kanaler:…