Hvad kan virksomheder bruge podcastmediet til? Med Esben Østerby og Jakob Linneberg

Podcastmediet har været i stor vækst gennem de sidste par år og der er nok ret gode chancer for, at du også benytter det regelmæssigt. Mediet er især interessant, fordi det ikke kræver den fulde opmærksomhed og lytteren derfor kan lytte mens han/hun laver noget andet. Det giver mulighed for at skabe tættere relationer til lytteren med også til gæsterne.

Podcastmediet giver virksomheder en unik mulighed for at skabe en tæt relationer til lytterne

Podcast og lydmediet er kommet for at blive. Det lydbårne social medie Clubhouse er senest skud på den træstamme som gennem de sidste par år er skudt i vejret, bl.a. anført af podcasts. Esben Brandbord Østerby står bag Danmarks største iværksætterpodcast, Iværksætterhistorier, og Jakob Sloth Linneberg hjælper til dagligt virksomheder og organisationer med at starte egne podcasts gennem Ugli Fruit Podcasting. I episoden deler begge ud af deres viden og erfaringer med podcastmediet, hvad det kan og hvordan virksomheder kan udnytte mulighederne. Vi kommer omkring emner som:

Min generelle holdning til podcastmediet er, at ikke alle virksomheder kan få succes med at starte deres egne podcast. De der gør, er et par skridt foran i jagten på at blive fremtidens virksomheder.

Tak fordi du læste med🙏
Brian