Hvad kan virksomheder bruge podcastmediet til?

Det er nemt at falde for nye gadgets i en tid, hvor der flere gange årligt kommer nye og bedre udgaver, af de teknologier som vi bruger dagligt. Det gælder også i virksomheder, hvor det digitale landskab hurtigt bliver en jungle af muligheder for at sætte strøm til forretningen. Spørgmålet er, hvordan virksomheder kommer i gang med at digitalisere?

Podcastmediet giver virksomheder en unik mulighed for at skabe en tæt relationer til lytterne

Podcast og lydmediet er kommet for at blive. Det lydbårne social medie Clubhouse er senest skud på den træstamme som gennem de sidste par år er skudt i vejret, bl.a. anført af podcasts. Esben Brandbord Østerby står bag Danmarks største iværksætterpodcast, Iværksætterhistorier, og Jakob Sloth Linneberg hjælper til dagligt virksomheder og organisationer med at starte egne podcasts gennem Ugli Fruit Podcasting. I episoden deler begge ud af deres viden og erfaringer med podcastmediet, hvad det kan og hvordan virksomheder kan udnytte mulighederne. Vi kommer omkring emner som:

Min generelle holdning til podcastmediet er, at ikke alle virksomheder kan få succes med at starte deres egne podcast. De der gør, er et par skridt foran i jagten på at blive fremtidens virksomheder.

Tak fordi du læste med🙏
Brian