Spotlight på kommunikation

Hver eneste gang virksomheder indgår i en dialog eller relation med et andet menneske, så er kommunikation en afgørende ingrediens for resultatet.

#184 – Fremtidens virksomheder forstår at udnytte scenen. Med Thomas Frederiksen

Scenen er hver gang du har andres opmærksomhed rettet mod dig. Des bedre du kommunikerer, des større succes får du og din virksomhed.

#185 – Virksomheder skal mestre effektive præsentationer. Med Kristian Koch

Det handler om at have en klart mål, skabe troværdighed og guide modtageren gennem dit oplæg, så personen med de rigtige tanker.

#186 – Hvorfor skal du bruge humor i din kommunikation? Med Henrik Skovdal

Hvis du gerne vil have modtageren til at huske dit budskab, eller det du fortæller, skal du huske at aktivere deres følelser (gennem humor).

#188 – Hvordan udvikler du din kommunikative kompetencer? Med Taregh Jasemian

TED Talk formatet handler om at lave almindelige mennesker, til fantastiske fomidlere og det handler om personlig udvikling.

#189 – Derfor skal virksomheder have styr på kernefortællingen? Med Kristian Scharling

Dit brand, og derfor din kommunikation, er en kombination af det du siger og gør. Kernefortællingen skaber en rød tråd for virksomheden.

#190 – Hvordan kan pitchtræning fremtidssikre virksomheden? Med Lauge Vagner Rasmussen

Hvis virksomheden gør deres medarbejdere jedre til at piche, forbedre I også innovation gennem bedre struktur og beslutningsgrundlag.