Spotlight på Abonnementsforretninger

Abonnementsforretninger stormer frem, men hvorfor giver forretningsmodellen med fast betalinger så god mening? I samarbejde med Tobias Binau og Upodi dykker vi ned i emnet for at finde årsagen til, hvorfor at fremtidens virksomheder måske er abonnementsforretninger?

#201 – Hvorfor er abonnementsforretninger fremtiden? Med Jakob Soderberg og Tobias Binau

Markedet og kunderne er ikke i tvivl, de er vilde med abonnementsforretninger. Men hvad er det, som abonnementsmodellen kan?

#202 – Hvad er en abonnementsforretning? Med Jonas Juul Jeppesen og Tobias Binau

Abonnementsforretninger har udviklet sig gennem de sidste 20 år og i dag handler det ikke kun om betalingsmodellen, men hele værdiskabelsen.

#203 – Sådan sælger Swapfiets cykler på abonnement. Med Jonas Nygaard

Swapfiets har stor succes med at tilbyde cykler på abonnement. Bag succesen gemmer sig et fokus på hele kundeoplevelsen, ikke kun produktet.

#204 – Hvordan vil LOOP Fitness skabe mere værdi for medlemmerne? Med Tobias Bai

Loop Fitness er midt i processen for at implementere en stærkt dataplatform, der kan understøtte kundernes behov og adfærd.

#205 – Hvordan skaber udlejningsbranchen mere værdi for kunderne? med René Mortensen

Lejerne er ikke (kun) interesseret i fire vægge og et tag. De er interesseret i at føle sig 'hjemme'. Det 'hjem' arbejder NREP på at skabe.

#206 – Hvordan skaber abonnementsforretninger mere værdi for mindre? Med Kim Schrøder

Abonnementsforretninger har en række fordele ved at minimere spild, sprede omkostningerne og understøtte langvarige kunderelationer.

#207 – Hvordan har STAÏ skabt sundhed på abonnement? Med Jytte Bille

Du skal både have tid og råd til at begå de nødvendige fejl, hvis du vil starte en abonnementsforretning omkring et produkt/brand.

#208 – Goodiebox skaber happy moments på abonnement. Med Rasmus Schmiegelow

Hvordan ser det ud, når hele forretningsmodellen har et klart mål: Skabe mest mulig værdi for kunderne? Goodiebox er en god case på netop det.

#209 – Hvad kan du lære af abonnementsforretningerne? Med Jakob Soderberg og Tobias Binau

Abonnementsforretningerne stormer frem fordi de fokusere på en ekstrem høj kundeværdi og en tæt og langvarig relation med kunden.