Hvad kan virksomheder lære af Lakserytteren 🎧

Fremtiden på de digitale platforme kommer til at tilhøre de virksomheder, der tør være kreative. Rasmus Kolbe, eller Lakserytteren som den yngre generation kender ham så, har gjort det til hans mission at sprede budskabet om, at børn skal være mere kreative. Selvom Rasmus koncentrerer sig om de yngre generationer, så bør virksomhederne virkelig lytte efter, hvis de vil vinde kampen på de digitale medier, for der vinder de mest kreative i fremtiden.


Giv mig chancen for at inspirere dig til at se virksomheder i et nyt lys 🤓🙌

Kunne du lide indholdet? Så er dette relevant for dig.

Hver uge gør jeg mit bedste for at skabe konkret inspiration til dig der har travlt, men stadig ønsker nyt input. At Turde Bullets er en mail, du kan læse på tre minutter og derefter vælge om det er relevant for dig at dykke yderligere ned i et eller flere af emnerne. Målet er at skabe Danmarks bedste inspirationsmail til di