Hver eneste gang virksomheder indgår i en dialog eller relation med et andet menneske, så er kommunikation en afgørende ingrediens for resultatet.
#184 – Fremtidens virksomheder forstår at udnytte scenen. Med Thomas Frederiksen
Scenen er hver gang du har andres opmærksomhed rettet mod dig. Des bedre du kommunikerer, des større succes får du og din virksomhed.
#185 – Virksomheder skal mestre effektive præsentationer. Med Kristian Koch
Det handler om at have en klart mål, skabe troværdighed og guide modtageren gennem dit oplæg, så personen med de rigtige tanker.
#186 – Hvorfor skal du bruge humor i din kommunikation? Med Henrik Skovdal
Hvis du gerne vil have modtageren til at huske dit budskab, eller det du fortæller, skal du huske at aktivere deres følelser (gennem humor).
#188 – Hvordan udvikler du din kommunikative kompetencer? Med Taregh Jasemian
TED Talk formatet handler om at lave almindelige mennesker, til fantastiske fomidlere og det handler om personlig udvikling.
#189 – Derfor skal virksomheder have styr på kernefortællingen? Med Kristian Scharling
Dit brand, og derfor din kommunikation, er en kombination af det du siger og gør. Kernefortællingen skaber en rød tråd for virksomheden.