Podcast🎧: Book flere møder ved at være proaktiv i dialogen med kunden

Episoden er relevant fordi: Virksomheder skal tage ansvaret for, at italesætte de tanker kunden sidder med. Det handler ikke om at være reaktiv i salget, men proaktiv. Virksomheder bliver proaktiv ved at sætte ord på kundens tanker, inden kunden selv gør det. Det handler selvfølgelig om at have et indgående kendskab til sine kunder.


Kan du lide indholdet så kan du gøre mig en tjeneste 🙌

Jeg lægger en stor indsats i at producere relevant og værdfuldt indhold til dig. Fik du noget ud af artiklen og podcasten kan du støtte mit arbejde på fem forskellige måder:

  1. Skrive dig op til ugentligt tips om at lære din forretning bedre at kende 📭
  2. Abonnere på podcastkanalen At Turde FM 🎧
  3. Skrive en anmeldelse af podcasten i iTunes 📝
  4. Connecte med mig på LinkedIn 👥
  5. Dele denne artikel med en eller flere i dit netværk 🙏