Hvordan vil LOOP Fitness skabe mere værdi for medlemmerne?

Målet med virksomheder er ikke transaktionen der sker, når kunden køber et produkt eller en service, men derimod hele den rejse kunden er på, med dit produkt eller service. Jovist er det kundens ansvar at anvende medlemskabet, produktet eller servicen, men det er i høj grad i virksomhedens interesse at sørge for den størst mulige kundeværdi.

Det hele starte med at skabe en stærk dataplatform til forståelse af kundernes adfærd og behov

Det er efterhånden et must, at se på kundens købsrejse inden han/hun vælger at købe virksomhedens produkt eller service. Men det er lige så afgørende at se på kundens rejse med produktet eller servicen. Abonnementsmodellen tydeliggøre, hvor vigtigt kunderejsen efter købet er for virksomheden, fordi kunder der ikke oplever værdi opsiger deres abonnement. En branche, der har været præget af udfordringer i at understøtte værdien for medlemmerne, har været fitnessbrancen. Tobias Bai fra LOOP Fitness deler hans syn på fitnessbranchen og de tanker som fitnesskæden gør sig for at skabe en IT platform, der i fremtiden kan være med til at skabe endnu mere værdi for deres medlemmer. Episoden kommer omkring:

Episoden er en del af serien Spotlight på Abonnementsforretninger, der produceres sammen med Upodi.

Tak fordi du læste med🙏
Brian