Læringsindhold som en del af salgstragten
Enhver virksomhed med respekt for sig selv, og en lyst til at blive fundet online, arbejder med content og SEO. Målet er at skabe værdi for de besøgende gennem informativt indhold og derigennem også tilfredsstille algoritmen hos Google. Men måske kommer læring til at spille en større rolle i fremtiden, hvor det ikke “bare” handler om at skrive informative blogindlæg, men også at stille online læringsforløb til rådighed gratis.
Med andre ord, så kommer læring (måske) til at spille en afgørende rolle i salgstragten for fremtidens virksomheder. Universal Robots har i hvertfald fundet værdien af at stille online træning af høj kvalitet til rådighed.
I denne episode, som fortæller Martin Woersaa Abildgaard om hvordan de bruger online træning som en aktiv del af salgstragten i Universal Robots:
Online træning bliver først værdifuldt, når det bliver relevant og kontekstuelt
I episoden kommer vi omkring følgende emner:
- Læring skal tage udgangspunkt i anvendelsen ikke informationen.
- Sådan skaber et online træningsforløb flere salg i Universal Robots.
- Derfor giver gratis læringsindhold kommerciel mening i Universal Robots.
- Underviseren skal turde stille alle de dumme spørgsmål.
- Vi mangler ikke adgang til information men derimod tid til at øve os.
- Underviseren skal turde stille alle de dumme spørgsmål.
- Hvordan måler vi effekten af læring og træning?
Episoden er en del af serien Spotlight på læring, som produceres i samarbejde med Mads Høj Jensen, Peter Simonsen og Blendit Learning.
Tak fordi du læste med🙏
Brian