Hvordan skaber Morningtrain værdi for kunderne?

Den værdi som din virksomhed skaber i dag, er ikke den samme, som den værdi du skal skabe i fremtiden. Virksomheder skal turde tage chancer for at udvikle den værdi de skaber og hvem de skaber den for. Det kræver mod til at tage ansvar og til at begå fejl i processen.

Kunderne er ikke interesseret i en hjemmeside, annoncering eller SEO. De er interesseret i en bedre forretning.

Thomas Østerkjerhuus er kommerciel direktør i Morningtrain og har været en del af webbureauets udvikling gennem de sidste fire år. En helt central del af udviklingen har været forståelsen for, hvilken værdi som Morningtrain skaber for deres kunder. Det emne åbner vi op for i denne episode, hvor Thomas kommer omkring emner som:

Den værdi som en virksomhed skaber for kunderne er helt afgørende i forhold til virksomhedens udvikling og overlevelse. Virksomheden bør hele tiden forsøge at skabe mere værdi for kunderne, ved både at kigge internt i virksomheden, eksternt i markedet og gennem en bedre forståelse for, hvilke kundesegmenter som får mest ud af det, som virksomheden tilbyder.

Episoden er en del af serie ‘Hvordan ser Morningtrains forretningsmodel ud?’, der produceres sammen med Morningtrain.

Tak fordi du læste med🙏
Brian