Selv de bedste produkter/services, er intet værd, hvis virksomheden ikke formår at sælge dem til kunderne. I denne serie sætter vi, i selskab med Leon Birdi, spot på salget og hvordan du kommer rigtigt godt i gang.
#66 – Du skal se salget som virksomhedens puls. Med Leon Birdi
Uden salg ingen økonomi der kan fordeles rundt i virksomeheden til løn, indkøb, produktudvikling og marketing. Derfor er salget virksomhedens puls.
#67 – Sådan måler du på din salgstragt. Med Leon Birdi
Hvis virksomheden ikke måler på alle salgsindsatser, er det umuligt at træffe bedre beslutninger. Du bør derfor måle på alle salgsinitiativer.
#68 – Alle i virksomheden har ansvaret for slaget. Med Leon Birdi
Det er ikke kun sælgernes ansvar at sælge. Alle kontakter mellem virksomhed og kunde, bidrager positivt eller negativt til salgsprocessen.
#69 – I skal behandle leads som salg. Med Leon Birdi
Salgsprocessen er den vigtigste proces i virksomheden. Men, de fleste virksomheder kan blive bedre, i forhold til behandling af leads.
#70 – Hvordan ser kold kanvas ud i fremtiden? Med Leon Birdi
Virksomheder undervurdere effekten af kold kanvas. Kold Kanvas kan være ekstremt værdifuldt, så længe det bruges intelligent.