Søg mellem de mere end 100 episoder på At Turde FM herunder:

AllKundesegmentValue PropositionKontaktpunkterKunderelationerRessourcerProcesserSamarbejdspartnereIndtjeningOmkostninger
#129 – Forstå Kundens Købsmønster

#129 – Forstå Kundens Købsmønster

Skal virksomheder give rabat og være en del af Black Friday? Spørgsmålet er faktisk om du overhovedet har et valg. Vi dykker ned i data og købsmønstre.
#128 – Værdien af en God Historie

#128 – Værdien af en God Historie

Mennesker husker ikke fakta, vi husker derimod den gode historie. Fremtidens virksomheder skal blive bedre til at fortælle de rigtige historier.
#127 – Prioritering af Læring

#127 – Prioritering af Læring

I en hverdag fyldt med drift, har mennesker ikke særlig meget tid til at lære nyt. Derfor er det også vigtigt at prioritere, hvad vi lære og hvordan.
#126 – Værdien af en talenttest

#126 – Værdien af en talenttest

Det giver ikke værdi at tage en talenttest, hvis du ikke sammenholder den med dine problemstillinger. Det hele starter med tilbagemeldingen.
#125 – Talenter > Erfaringer

#125 – Talenter > Erfaringer

Episoden er relevant fordi: Forestil dig at du står foran to veje. Den ene vej er nyasfalteret, med fin belysning ... Læs mere#125 – Talenter > Erfaringer
#122 – Skab dit brand ved at bygge gode historier

#122 – Skab dit brand ved at bygge gode historier

Episoden er relevant fordi: Internettet har givet virksomheder utallige muligheder for at styrke deres brand. Virksomheder havde før i tiden radioen, ... Læs mere#122 – Skab dit brand ved at bygge gode historier
#120 – Gode arbejdsvaner og effektive medarbejdere

#120 – Gode arbejdsvaner og effektive medarbejdere

Episoden er relevant fordi: Medarbejderne er virksomhedernes vigtigste ressource. Det betyder at effektive medarbejdere betyder en effektiv virksomhed. Det handler om, ... Læs mere#120 – Gode arbejdsvaner og effektive medarbejdere
#118 – Sådan skaber projekter radikal innovation med den rette køreplan. (Rasmus Balder Larsen)

#118 – Sådan skaber projekter radikal innovation med den rette køreplan. (Rasmus Balder Larsen)

Episoden er relevant fordi: Innovation er afgørende for, at virksomheden overlever i fremtiden. Hvis I ikke udvikler, så afvikler I. ... Læs mere#118 – Sådan skaber projekter radikal innovation med den rette køreplan. (Rasmus Balder Larsen)
#116 – Hvorfor undervurderer virksomheder implementeringen af projekter? (Thomas Leer-Jacobsen)

#116 – Hvorfor undervurderer virksomheder implementeringen af projekter? (Thomas Leer-Jacobsen)

Episoden er relevant fordi: Implementeringen handler om at forstå og lede forandringen som projektet medføre i virksomheden og hos interessenterne. ... Læs mere#116 – Hvorfor undervurderer virksomheder implementeringen af projekter? (Thomas Leer-Jacobsen)
#115 – Hvordan bidrager en projektleder med værdi til projektet? (John Ryding Olsson)

#115 – Hvordan bidrager en projektleder med værdi til projektet? (John Ryding Olsson)

Artiklen handler om projektlederens betydning for fremtidens virksomheder. Vil du også skabe fremtidens virksomheder, så find At Turde FM her. ... Læs mere#115 – Hvordan bidrager en projektleder med værdi til projektet? (John Ryding Olsson)
#114 – Hvorfor er det så afgørende at forstå projektets interessenter?

#114 – Hvorfor er det så afgørende at forstå projektets interessenter?

Projekter skal både løses virksomhedens udfordringer og udfordringerne hos virksomhedens interessenter
#112 – Hvordan bidrager projekter til virksomhedens strategi?

#112 – Hvordan bidrager projekter til virksomhedens strategi?

Denne artikel handler om projekters betydninger for fremtidens virksomheder. Vil du også skabe fremtidens virksomheder, så er At Turde FM ... Læs mere#112 – Hvordan bidrager projekter til virksomhedens strategi?

#103 – Hvordan får du det meste ud af medarbejdernes talent?

Episoden er relevant fordi: Internettet har givet virksomheder utallige muligheder for at styrke deres brand. Virksomheder havde før i tiden radioen, ... Læs mere#103 – Hvordan får du det meste ud af medarbejdernes talent?
SÅDAN HAR QUICKORDER PIVOTERET SIG FRA ET PRODUKT TIL EN VALUE PROPOSITION

SÅDAN HAR QUICKORDER PIVOTERET SIG FRA ET PRODUKT TIL EN VALUE PROPOSITION

Value proposition kan nemt blive endnu et buzzword i den nærmest endeløse række af begreber iværksætterbrigaden lirer af til det ... Læs mereSÅDAN HAR QUICKORDER PIVOTERET SIG FRA ET PRODUKT TIL EN VALUE PROPOSITION
#73 – Mersalg Giver Kunden Værdi

#73 – Mersalg Giver Kunden Værdi

De fleste har en forkert opfattelse af mersalg. Mersalg handler om at forstå kundens behov og tilbyde ekstra produkter eller services som kunden ikke havde overvejet. Det handler om at skabe den rette værdi for kunden - ikke blot at skabe mere omsætning.
#72 – Derfor er Prisen Ligegyldig

#72 – Derfor er Prisen Ligegyldig

Hverken virksomhed eller kunde er interesseret i at tale pris som det første. Det handler i stedet om, at du skal forstå kundens behov - og derefter hjælpe kunden med at forstå det. Hvis samtalen starte med prisen, er der gode chancer for, at kunden ender med den forkerte løsning.
#71 – Det Gode Salgsmøde

#71 – Det Gode Salgsmøde

Hele slagsprocessen falder til jorden, hvis du ikke formår at holde et godt salgsmøde. Alle udgifterne til at skaffe mødet vil være fuldstændig spildte. Derfor skal virksomheden prioritere at træne og udvikle salgsmødet.
#70 – Kold Kanvas i Fremtiden

#70 – Kold Kanvas i Fremtiden

Virksomheder undervurdere effekten af kold kanvas - måske fordi vi alle har haft en irriterende telefonsælger i røret. Kold Kanvas kan være ekstremt værdifuldt, så længe det bruges intelligent.
#69 – Leads Skal Behandles Som Salg

#69 – Leads Skal Behandles Som Salg

Salgsprocessen er den vigtigste proces i virksomheden, men har du klare procedure for salget i din virksomhed? Et område, hvor de fleste virksomheder kan blive bedre, er processen i forhold til (hurtigt) behandling af leads.
#68 – I Har Alle Ansvar For Salget

#68 – I Har Alle Ansvar For Salget

Det er ikke (kun) sælgernes ansvar at sælge, det er hele virksomheden. Alle kontaktpunkter, mellem virksomhed og kunde, bidrager enten positivt eller negativt til salgsprocessen. Alle medarbejderne i virksomheden er en del af salgsprocessen.
#67 – Mål På Din Salgstragt

#67 – Mål På Din Salgstragt

Hvis virksomheden ikke måler på alle salgsindsatser, er det umuligt at træffe bedre beslutninger. Du bør med andre ord måle på alle salgsinitiativer - hele salgstragten. En målbar salgstragt er forudsætningen for at udvikle dit salg og derigennem din virksomhed.
#66 – Salg er Virksomhedens Puls

#66 – Salg er Virksomhedens Puls

Uden salg ingen virksomhed, men salg starter med, at virksomheder skaber værdi for kunderne. Salgsprocessen skal hjælpe til at forstå kundernes behov og guide dem til den rigtige løsning. Selv de bedste idéer er intet værd uden en professionel salgsproces.
#62 – Virksomhedsfaserne og Personlighed

#62 – Virksomhedsfaserne og Personlighed

Virksomheder bevæger sig gennem en livscyklus, bestående af forskellige stadier. Stadierne stiller forskellige krav til ledere og medarbejdere - krav til både kompetencer, erfaringer og personlighed.
#61 – Det Bedste StartUp Team

#61 – Det Bedste StartUp Team

Teamet bag en virksomhed er altafgørende for succes. Spørgsmålet er, hvordan dette team bør se ud - og hvordan sikrer du, at virksomheden har det helt rette team. Her spiller personligheden en afgørende rolle.
#60 – Sådan Udvikler Du Din Personlighed

#60 – Sådan Udvikler Du Din Personlighed

Virksomheder skal ikke blot udvikle medarbejdernes kompetencer, men også deres personlighed. Kompetencerne er bare væsenligt nemmere at udvikle på.
#59 – En Iværksætters Personlighed

#59 – En Iværksætters Personlighed

Selvom det er svært at generalisere, så findes der nogle tendenser, når vi ser på iværksætteres personlighed. Kender du din egen personlighed, så ved du, hvor du måske skal lægge en ekstra indsats og undgå faldgrubber.
#58 – Personlighedens Strategisk Betydning

#58 – Personlighedens Strategisk Betydning

Medarbejdernes personlighed har strategiskværdi for virksomheden. Derfor bør virksomheder også i større grad tage personligheden med i strategiske overvejelser. I hvert fald, hvis virksomheden ønsker at lykkedes med strategien.
#57 – Modgang Påvirker Os Forskelligt

#57 – Modgang Påvirker Os Forskelligt

Mennesker har vidt forskellige måder, som vi håndetere modgang og risiko på. Nogle kaster sig hovedløst ud i nye projekter, andre er mere eftertænksomme. Det er vigtigt at kende dine medarbejdere, men endnu vigtigere at kende dig selv.
#56 – Er Du Ambitiøs Eller Teamplayer?

#56 – Er Du Ambitiøs Eller Teamplayer?

Det kan være svært, eller tæt på umuligt, at finde en medarbejder, der både kæmper for egne mål og er en teamplayer. Virksomheder har behov for begge typer, men i vidt forskellige funktioner.
#55 – Er Du Introvert Eller Ekstrovert?

#55 – Er Du Introvert Eller Ekstrovert?

Din virksomhed består med alt sandsynslighed af introverte og ekstroverte - det kan godt give udfordringer. Nogle foretrækker at arbejde alene i stilhed, andre skal være opsøgende sælgere - virksomheden skal med al sandsynlighed kunne rumme begge typer.
#54 – Mål Din Fremtidige Succes

#54 – Mål Din Fremtidige Succes

Der er faktisk en personlighedsfaktor, der bidrager til succes i den professionelle del af dit liv: Pligtopfyldenhed. Heldigvis er succes ikke så endimensionel, men det hjælper, at du kender dine styrker og svagheder.
#53 – Sådan Kan Kreativitet Måles

#53 – Sådan Kan Kreativitet Måles

Innovation og kreativitet skal ikke blot tillæres. Vi har som mennesker forskellige forudsætninger for at arbejde kreativt - nogle synes det er det fedeste, andre bliver drænet af det.
#52 – Big Five Måler Din Personlighed

#52 – Big Five Måler Din Personlighed

Big Five er den mest anerkendte og validerede persontest og derfor et rigtig godt udgangspunkt for at forstå sig selv, eller ens medarbejdere. Målet er at forstå den enkeltes præferencer fordel på fem faktorer.
#51 – Hvorfor er Personlighed Vigtigt?

#51 – Hvorfor er Personlighed Vigtigt?

Mennesker er ikke ens, selvom vi lidt for ofte tror det. Vi adskiller os ikke kun fysisk, men også i forhold til vores personlighed. Personligheden fortæller, hvilke præferencer vi har og hvornår vi performer bedst.
Dine kunders tillid er flyttet online, er du flyttet med? [Social Selling]

Dine kunders tillid er flyttet online, er du flyttet med? [Social Selling]

Forestil dig, at du er på ferie i Tyrkiet, solen skinner og du går gennem gaderne i den tyrkiske by, ... Læs mereDine kunders tillid er flyttet online, er du flyttet med?
Fokuser på det du er bedst til og lad Amazon stå for resten!

Fokuser på det du er bedst til og lad Amazon stå for resten!

Spørgsmålet er ikke længere om Amazon kommer til Danmark. Det store spørgsmål bør måske i stedet være, hvad betyder det ... Læs mereFokuser på det du er bedst til og lad Amazon stå for resten!
Byg tillid til dine kommende kunder sammen med influenter [influencer marketing]

Byg tillid til dine kommende kunder sammen med influenter [influencer marketing]

Der var engang, hvor medierne bestod af radio, aviser/magasiner og TV. De tre typer af medier blev brugt til at ... Læs mereByg tillid til dine kommende kunder sammen med influenter
Instagram er et godt match med iværksætters passion  og personlige historie

Instagram er et godt match med iværksætters passion og personlige historie

Du spørger måske dig selv om Instagram overhovedet er noget for dig. 1,7 millioner danskere er på Instagram, så der ... Læs mereInstagram er et godt match med iværksætters passion og personlige historie
#36 – Hjernen er dit vigtigste værktøj, sørg for at holde den skarp. (Niels Vium)

#36 – Hjernen er dit vigtigste værktøj, sørg for at holde den skarp. (Niels Vium)

Din dømmekraft, og derfor også dine valg og beslutninger, afhænger af din mentale tilstand. I et studie af en række ... Læs mere#36 – Hjernen er dit vigtigste værktøj, sørg for at holde den skarp. (Niels Vium)
#34 – Brug din hjerne til at få idéerne, ikke til at opbevare dem (Lars Henriksen)

#34 – Brug din hjerne til at få idéerne, ikke til at opbevare dem (Lars Henriksen)

Som iværksætter er du kundeservice, du er ansvarlig for produktionen, du er sælgeren, du er regnskabsafdelingen og iøvrigt alt andet. ... Læs mere#34 – Brug din hjerne til at få idéerne, ikke til at opbevare dem (Lars Henriksen)
Derfor skal du podcaste som iværksætter (IværksætterAkademiet)

Derfor skal du podcaste som iværksætter (IværksætterAkademiet)

Du kender nok allerede podcastmediet. Der er også gode chancer for, at du abonnerer på flere podcasts (måske endda At ... Læs mereDerfor skal du podcaste som iværksætter (IværksætterAkademiet)
Stop med at spilde din tid som iværksætter – start med at pretotype i dag

Stop med at spilde din tid som iværksætter – start med at pretotype i dag

Indse det, du har ikke uendeligt med tid som iværksætter, så brug den på at skabe noget kunderne  vil købe. ... Læs mereStop med at spilde din tid som iværksætter – start med at pretotype i dag