Jagten på Succes med Kent Medom (Curvii)

Hvor vigtigt er det, at gå efter en niche som iværksætter? Særdeles vigtigt hvis du ser på Curvii, webshoppen, der har specialiseret sig indenfor tøj i store størrelser. Bag webshoppen står Kent og hans søster og Kents iværksætterrejse starter som et webbureau og leder forbi en webshop med sokker, som egentlig kun skulle have været en test. God fornøjelse med dette afsnit af Jagten på Succes.


Abonner på At Turde FM: Apple podcastSpotifyOvercast


Rejsen mod en niche webshop med succes

Curvii gør en kæmpe forskel for deres kunder, der er villige til at køre langt for at finde tøj, der passer til netop dem. Man fristes til at sige, at Curvii opstod ved et tilfælde, men sandheden er nok nærmere, at virksomheden blev til, fordi Kent lyttede til kunderne.

Kent siger det egentlig bedst, når han forklarer, at han ikke er bange for at prøve idéer af. Det har resulteret i en webshop, der solgte sokker, hvor Curvii udsprang fra. Det har været feedback fra kunderne, i form af ordrer, der har været med til at drive beslutninger hen mod at starte Curvii og en stor selverkendelse, der har skabt grundlaget for den succes, som Curvii er i dag.

Vi kommer i podcasten både omkring Kents egen iværksætterrejse, hvad man kan forvente som iværksætter, og hvad det kræver for at gøre en forskel hos Curviis kunder.

2 gode råd fra Kent

Kent gav, som de andre gæster, sit fortidige jeg nogle gode råd med på vejen:

  1. Gør det du er bedst til og find andre, der dækker dine svage sider.
  2. Træf ikke dine beslutninger ud fra tanken om at du ved alt.

Du kan få dem uddybet i podcasten, som du kan finde og abonnere på i din favorti podcast-app.

Links fra podcasten

➡️ Curvii
➡️ Jagten på Succes med Mads Herlev (Baby Toys)