video

SÅDAN BØR DU VURDERE DINE BESLUTNINGER FRA NU AF!

Det er logik for de fleste, men alligevel glemmer vi det tit, nemlig at stille os selv de to vigtigste spørgsmål i...

HVAD GØR DU, NÅR BÅDE UDVIKLING OG DRIFT ER ALTAFGØRENDE [MORNING TRAIN & MORNING...

At skulle udvikle sin forretning og drifte den på samme tid, kan være noget af en udfordring. Peter...

SÅDAN HAR QUICKORDER PIVOTERET SIG FRA ET PRODUKT TIL EN VALUE PROPOSITION

Value proposition kan nemt blive endnu et buzzword i den nærmest endeløse række af begreber iværksætterbrigaden lirer af...

Fremtidens virksomheder skabes (også) ved at fokusere på HVORDAN – Damir Stojkovic [Central CarWash]

Hvis du skal være helt ærlig, hvor innovativt synes du så det lyder, hvis jeg fortæller at Damir...

Sådan segmenterer du dine kunder efter, hvad de føler, ikke hvem de er [Emotionelle...

Det er altid værd at blive mindet om, hvorfor din virksomhed eksisterer. Din virksomhed eksisterer for at levere...

Dine kunders tillid er flyttet online, er du flyttet med? [Social Selling]

Forestil dig, at du er på ferie i Tyrkiet, solen skinner og du går gennem gaderne i den...

De vigtigste beslutninger du træffer som iværksætter, er dem du IKKE er bevidst om...

Som iværksætter er det vigtigt, at du træffer de rigtige beslutninger, din virksomhed afhænger af det. Problemet er,...

“Fokuser ikke på resultaterne, men på om du træffer de rigtige beslutninger” – Jakob...

Du kan gøre alt det rigtige, træffe alle de rigtige beslutninger og stadig tabe. Sådan er det i...

Har du styr på din marketing maskine? Ellers er det nok på tide at...

Forestil dig forretningsmodellen, den jeg nævner så tit, den der består af ni blokke. Ni blokke, der alle...