10 bud til fremtidens virksomheder
Det er brandet som i sidste ende adskiller virksomheden fra konkurrenterne. Produktet kan kopieres, men et stærkt brand kan ikke. I Spotlight på Branding forsøger jeg, i selskab med Emil Olsen, at finde svaret på: Hvad er forretningsværdien af branding.
#272 – 10 bud til fremtidens virksomheder. Med Kristian Larsen og Mads Paaskesen
PL og Partners er en succesfuld virksomhed, men det er ikke destinationen som Kristian og Mads fokuserer på, det er rejsen derhen.
#269 – 10 bud til fremtidens virksomheder. Med Lars Hedal
Fremtidens virksomheder er i konstant udvikling og bygges på moonshots, ambitioner og ydmyghed. Få 20+ års erfaringer kogt ned til 1,5 time.
#267 – 10 bud til fremtidens virksomheder. Med Casper Dreymann
Medarbejderne, ledelsen og founderne er det fundament som fremtidens virksomheder bygges på. Det vigtigste er at skabe rammerne for succes.
#264 – 10 bud til fremtidens virksomheder. Med Mads Wedderkopp
Som CEO er det vigtigt ikke at miste følingen med virksomheden. Du skal have en føling med kunderne, medarbejderne og rekrutteringerne.